Miesięczne archiwum: Marzec 2017

Jedni chudną z potrzeby, inni kierują się modą

  W naszych czasach panuje wielka moda na tracenie nadwyżkowych kilogramów. Odchudzanie dla jednych jest potrzebą, dla innych hobby. Czasami panie są szczupłe, ale planują schudnąć. I to nie ma celu. Jeśli jednak ktoś nabył 10, 20 czy 30 kilogramów nadwagi to odchudzanie jest dla niego i powinien skupić się na nim. Smaczne jedzenie ma… Czytaj dalej »

Pochłaniaj kalorie i czuj się świetnie

Korzystne zdrowe odchudzanie Trzeba jeść, aby stracić zbędne kilogramy. Jednak odchudzać się {trzeba|należy| efektywnie. Białko przyspiesza przemianę materii aż o 25 procent. Białko trzeba włączać do śniadania, obiadu i wieczornego posiłku. Źródłami białka są kurze jaja, mięso, produkty z mleka. Najkorzystniej serwować wspólnie białka zwierzęce oraz roślinne. Konieczne są także tłuszcze. Nie przybiera się na… Czytaj dalej »

Nie zwlekaj – kilogramy trać od dzisiaj

  Tracenie nadwagi jest projektem, który trzeba rzetelnie rozpisać. Warto rozpisać sobie dokładny plan oraz jadłospis. Nie wolno jeść 1000 kalorii lub mniej, bo to za mało, a organizm rozpocznie podjadać uzbierane zapasy kalorii. Należy wybrać się do lekarza lub specjalisty do spraw żywienia, który opisze ilość tłuszczu w organizmie i powie jaki jadłospis będzie… Czytaj dalej »

Zdrowe tracenie kilogramów

Zrównoważone odchudzanie oraz aktywność fizyczna na pewno tak, jednak o efektywnym odchudzaniu przesądza panowanie nad podjadaniem. Podjadanie między posiłkami jest niepożądane, nie wpływa optymalnie na ludzki organizm i sprawia, że wiele osób nie może zrzucić zbędnych kilogramów. Organizm musi żyć uregulowanym rytmem,  bo wtedy trawi skutecznie i nie przybiera kilogramów. Obiegowa prawda mówi, że łatwiej… Czytaj dalej »

Zdrowy senior i jego forma

Osoby starsze powinny starannie kontrolować kilgoramy oraz swoje zdrowie. Im szczuplejszy człowiek starszy, tym lepiej dla niego. Za duża waga obciąża i stanowi ogromny balast. Seniorzy muszą troszczyć się o zrównoważoną wagę i nie pozwalać sobie na nadmiar kilgoramów. Słodycze, mięsiwa z tłuszczem, nadmiar tłuszczu nie są dla nich dobre. Ich ciało czuje się fatalnie,… Czytaj dalej »

Im mniej kilogramów, tym lepiej

  Dawno, dawno temu, czyli wiele lat przed nami, otyłość była symbolem zamożność. Szczupli byli chłopi jedzący kaszę na co dzień i mięso od święta. Grubi byli wielcy panowie. Ich waga była symbolem tego, co najlepsze. Na ich stołach gościły tłuste mięsa, drogie wina, wyjątkowe ciasta oraz desery. Teraz egzystujemy odmiennie, a nadwaga symbolizuje komplikacje… Czytaj dalej »

Aktywność fizyczna i dieta to świetnie połączenie

Zdrowo żyj i bądź bez nadmiaru kilogramów Dieta oraz aktywność fizyczna, czyli ruch, są optymalnym połączeniem. Dzięki takiemu rozumowaniu kilogramy znikają raz na zawsze, a człowiek ma z powrotem siły fizyczne oraz zadowolenie z egzystowania, jest lżejszy, ma więcej sił fizycznych, nie ma problemów ze sprawnością i docenia ruch fizyczny. Optymalnie będzie zatem wybrać się… Czytaj dalej »

Szczupły znaczy zdrowy

  Zdrowa osoba jest szczupły i nie ma nadmiaru kilogramów. Jego figura jest kształtna i najciekawsza. Otyłość to nie tylko zbyt duża ilość kilogramów, lecz również chore serce, stawy, komplikacje z kręgosłupem. Dlatego otyłość trzeba pożegnać jak najszybciej, a uczynić to można dzięki odchudzaniu. Dobrych diet jest mnóstwo, a w internecie można poczytać opisy diet.… Czytaj dalej »

Jedz mało i chudnij

Zbilansowana dieta oznacza spożywanie warzyw, owoców, roślin strączkowych – a wszystko to w wyliczonych ilościach. 40 procent diety powinny stanowić warzywa. W zrównoważonej diecie powinny być pomidory, papryka, bakłażan, cukinia, brokuły, botwinka, cebula, czosnek, cykoria, dynia, fasolka szparagowa, kalafior, kapusta, ogórki i szeroki wachlarz warzyw. Nie może w niej zabraknąć szparagów a także szpinaku. Najlepiej… Czytaj dalej »

Chudnij powoli, smacznie i zdrowo

  Zrzucanie nadwagi jest coraz bardziej sławne. Osobchcące powrócić do dobrej formy mogą robić to na różnorodne metody. Szybkie tracenie kilogramów wprawiaznajomych w podziw, jednak kilogramy szybko powracają. O wiele bardziej rekomendowane jest powolne gubienie dodatkowych kilogramów, dlatego że ono ma sens i cel. Cztery lub pięć niewielkich dań daje to, co najkorzystniejsze, sprawia, że… Czytaj dalej »