Męska niemoc

opony kormoran 205 55r16

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja aktywność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i to nie jest przyczyna do wstydu. Po drugie chwilowe niedomaganie nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż przestrzegam, żebyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! tadalis

Dostrzegłeś pierwsze symptomy choroby – co musisz uczynić?

Przełam lęk i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Oprócz tego regularnie badaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz pierwszego kontaktu oceni stopień rozwoju choroby i pokieruje do właściwego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Trudności z erekcją są całkowicie odwracalne!
Tradycyjne leczenie prowadzone jest przede wszystkim za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć wyleczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami oraz warzywami. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżyć libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twarda zasada na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz nadwagi. Jeśli chodzi o owoce, to pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych warto jeść czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zapytać także dietetyka o adekwatną dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest surowym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wprowadzenie do swego menu dań z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Istnieje grupa produktów, które w jakimś stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to dowiedzione), że lampka czerwonego wina przed stosunkiem polepsza aktywność seksualną. Unikaj jednak mocnego alkoholu, który zadziała w złą stronę. Przyprawiając jedzenie, używaj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje niekorzystnie na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym zbliżeniu pali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, iż zauważalnie obniżają twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie groźne problemy, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będzie cię „czuć” z odległości. Wierz mi, wiem co mówię – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej przykry zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień i żenujących sytuacji między wami, także w sypialni. Oczywiste jest, że jako palący na pewno nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak istotne jest, abyś prócz właściwego odżywiania czynnie praktykował sport. Czynnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieg lub siłownia oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj wiele zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeśli będziesz chciał regularnie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek ma obecnie kłopoty (nawet w sytuacji, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra cena