Kiedy w trakcie popołudniowego powrotu z biura

Gdy w trakcie wieczornego powrotu z biura opuszcza nas stres całego dnia i wśród pulsowania głowy i bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zrobić, muszę zacząć się ruszać, jeść inaczej… tylko kiedy? jak?” jedyne co wtedy czujemy to zdołowanie. A rano cała sytuacja nakręca się kamagra
od nowa. Noworoczne plany też niewiele dają. Dlaczego? Bo my, jak i pozostali woków nas żyjemy na najwyższych obrotach, stawiamy sobie wysokie cele, sporo od siebie wymagamy. Często za dużo i za szybko i to na ogół stoi nam na drodze do wprowadzenia w życie przemian.
impotencja1
Jak myślimy o zdrowym odżywianiu projektujemy w myślach ascezę z „zieleniną” i stałym poczuciem tęsknoty za dotychczasowymi pysznościami, jeśli rozmyślamy o treningu fizycznym to zakładamy, iż musimy wpasować te długie zajęcia na siłowni oraz bieżni i nic dziwnego, że wychodzi nam z tych obliczeń, że w tygodniu już nie będzie czasu na sen, a przecież odpoczynek również jest istotny dla ciała… I w ten sposób nie rozpoczynamy żadnych zmian, a zdenerwowanie wzrasta.
Najważniejsze, to powiedzieć sobie jasno: lepsza mała zmiana niż żadna. Znajdźmy 15 minut dziennie albo pół godziny trzy razy w tygodniu, ażeby się poruszać – iść na spacer, zrezygnować z samochodu na rzecz komunikacji miejskiej, dojechać gdzieś rowerem, wybrać się na basen czy squasha z przyjaciółmi. A może spróbować czegoś, czego jeszcze nigdy wcześniej nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma sprawiać nam radości! Zatroszczmy się także o strawę i określmy sobie konkretne dni w
cialis cena
tygodniu, w które będziemy jeść potrawy w wersji lekkiej – np. w te dni mniej kawy, żadnych fast foodów albo jedzenia późnym wieczorem. Kreśląc sobie możliwe do spełnienia cele wygrywamy podwójnie: wprowadzamy autentyczne zmiany do swojego życia i budujemy motywację na kolejne! Czasami już nawet niewielkie modyfikacje planu tygodnia generują zauważalną poprawę stanu życia seksualnego: czujemy się świeżo, atrakcyjniej oraz mamy dużo więcej siły, którą należałoby w przyjemny sposób wykorzystać…

Męska niemoc

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja aktywność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i to nie jest przyczyna do wstydu. Po drugie chwilowe niedomaganie nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż przestrzegam, żebyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! tadalis

Dostrzegłeś pierwsze symptomy choroby – co musisz uczynić?

Przełam lęk i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Oprócz tego regularnie badaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz pierwszego kontaktu oceni stopień rozwoju choroby i pokieruje do właściwego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Trudności z erekcją są całkowicie odwracalne!
Tradycyjne leczenie prowadzone jest przede wszystkim za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć wyleczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami oraz warzywami. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżyć libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twarda zasada na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz nadwagi. Jeśli chodzi o owoce, to pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych warto jeść czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zapytać także dietetyka o adekwatną dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest surowym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wprowadzenie do swego menu dań z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Istnieje grupa produktów, które w jakimś stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to dowiedzione), że lampka czerwonego wina przed stosunkiem polepsza aktywność seksualną. Unikaj jednak mocnego alkoholu, który zadziała w złą stronę. Przyprawiając jedzenie, używaj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje niekorzystnie na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym zbliżeniu pali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, iż zauważalnie obniżają twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie groźne problemy, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będzie cię „czuć” z odległości. Wierz mi, wiem co mówię – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej przykry zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień i żenujących sytuacji między wami, także w sypialni. Oczywiste jest, że jako palący na pewno nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak istotne jest, abyś prócz właściwego odżywiania czynnie praktykował sport. Czynnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieg lub siłownia oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj wiele zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeśli będziesz chciał regularnie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek ma obecnie kłopoty (nawet w sytuacji, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra cena

9 trików na podbicie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma wypróbowanymi sposobami na to, aby bardziej Ci się chciało i aby twoja i kochanki satysfakcja ze stosunku była znacznie większa.

Oto parę prostych rad, aby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę gorąco!
1. Dotykaj swoją partnerkę
Jeżeli będziesz codziennie dotykał partnerkę, twoje ciało zacznie wydzielać hormony, które przyczynią się do wzmocnienia waszej więzi. Amerykańskie badania wykazały, że dotyk aktywizuje wydzielanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która scala pary ze sobą. Efekt jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wyjdź na słońce

Godzina spędzona na słońcu może podwyższyć ilość testosteronu (najistotniejszego męskiego hormonu) w twoim ciele aż o sześćdziesiąt dziewięć procent – do takiej konkluzji doszli badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Dodatkowo światło słońca obniża ilość melatoniny, hormonu, który działa niekorzystnie na płodność i popęd seksualny. Światło z solarium też tak działa.
3. Oglądaj filmy o miłości

Zgodnie z tym co dowodzą naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może skutkować tym, że mężczyzna będzie bardziej romantyczny oraz troskliwy. Zauważyli oni, iż filmy miłosne podnoszą ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wzrost libido – aż o dziesięć procent. Najtrudniejszym twoim zadaniem będzie wyszukanie takiego filmu, w czasie którego uda ci się nie zasnąć.
4. Często ziewaj
Ziewanie oraz erekcje są kontrolowane przez przez tą samą substancje chemiczną: tlenek azotu. Ziewając, przyszykujesz ścieżki neurochemiczne, dzięki którym podołasz obowiązkom łóżkowym, gdy zajdzie taka konieczność. Oprócz tego ziewanie powoduje, że czujesz się zrelaksowany, a do twojego członka przypływa więcej krwi.

5. Pij ekstrakt z granatu
Każdego dnia spożywaj szklankę soku z granatu. Badania przeprowadzone na Uniwersytecie Kalifornijskim dowiodły, cialis tanio
iż owoc ten zwiększa przepływ krwi do twojego narządu płciowego. Oprócz tego sprawia, iż całujesz bardziej namiętnie.
6. Otocz się zapachem waniliowym

Zapach wanilii skutecznie wzmaga przepływ krwi do członka – tak twierdzą badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia zwiększa fale alfa w mózgu, które relaksują oraz pomagają pozbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji produkowanej w mózgu, która aktywuje podniecenie seksualne. A nie ulega wątpliwości, że nabywanie lodów waniliowych jest dużo mniej żenujące niż wyposażanie się w środki na potencję.
7. Jedz zdrowo
Jeśli facet spożywa za mało cynku, jego organizm wytwarza mniej testosteronu. W takim razie warto włączyć do menu sporo potraw mięsnych, orzechów, nabiału i pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij także o witaminie C, która powiększa stan oksytocyny w ciele i wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Zerwij z nałogiem palenia

Nikotyna znajdująca się w papierosach może prowadzić do zwężenia naczyń krwionośnych, hamując przepływ krwi do członka. Pewne badanie udowodniło, iż już 2 papierosy mogą sprawić, iż erekcje będą bardziej miękkie. Pamiętajmy także o innych negatywnych przymiotach palenia, takich jak nieświeży oddech, szare zęby oraz zmarszczki.
wiecej na naszej stronie viagra tanio